Nu har jag sett Paranormal aktivity

Vad ser jag det hämska i filmen?
INGENSTANS!
, verkligen ingen skräckis , den är lite obehaglig, men vart är det läskiga som man gråter över och skriker till?
Varför säger alla att den va läskig? fattar ingenting, det ändå läskiga var de 2 sista minuterna i filmen.
Neh detta va en film som verkligen inte var skäck för mig eller någon av oss som gick, Bara Amanda var rädd bara för att hon tror på spöken, men jag trodde jag hade för höga förhoppningar.
Jag som verkligen inte kan kolla skräck filmer tyckte inte denna var ett dugg läskig.
Men men, det var iaf kul att gå på bio med, Marcus, Marcus, Philip, Anton, och Trion.

Det sjukaste på hela kvällen är att när vi kommer till Gbg och har köpt godis.
Så hämtar vi ut våra biljetter på bion och vi sitter där och väntar och väntar och undrar varför inte grabbarna kommer och varför inte vi blir insläppta till våran film, så går vi fram till en som jobbar på bion och frågar när vi ska bli insläppta, då säger hon att vi är på fel biograf och vi ska till den andra bion som ligger vid skandinavium, VI HADE 15min på oss till den andra biografen innan filmen skulle börja, och vi sprang och sprang, självklart fick jag springa bara för att jag tränar, haha.
Vi hann iaf , men det var verkligen jobbigt, självklart får vi springa till pendeln som vi skulle med hem också, tufft att inte veta något i gbg ibland... även om vi är där ofta och Frida uppvuxen där. haha vi är nog bra!

Oj detta blev ett långt inlägg!
PUSSHAJ


Anton och vi hade iaf ett roligt popcorn krig i bion tills
en gubbe längre fram sa till oss!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Usch, jag hatar skräck! Har "sett" en skräckfilm. Men då låg jag under täcket hela tiden för att jag inte vågade kolla. Haha.

2009-11-19 @ 08:18:55
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0