Lite om mig..

Ni som inte känner mig så väl så tänkte jag ta det lite kort.

♥ Jag har världens bästa vänner Frida&Amanda, vi förstår knappt själva hur tajta vi är, folk fattar inte heller hur vi kan vara så bra vänner, och vi tröttnar och vi bråkar verkligen aldrig så vi aldrig ses eller pratar med varandra, vi kan få små ryck ibland, men vi vet att vi bli vänner ändå sen.

♥ Jag tränar väldigt mycket, eller jag spelar badminton och kanske ligger bland de 10 bästa 93:orna i Sverige, så det gäller att ligga i, jag har precis gåt över till klubben Askim där jag stormtrivs!


♥ Jag älskar att gå i affärer och kläder och smycken och allt sånt, Frida & Amanda gör också det så det passar ju sig!

♥ Jag bor i Kungsbacka med min familj och jag har 3 mindre syskon, själv är jag 16 år!

Där hade vi lite om mig, Puss ha det!


Vi kommer aldrig splittras hur gamla vi än blir,
och det vet vi redan nu.



Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L E

jag har design utlottning som jag lottar ut i kväll, helt gratis, hur lätt som helst. du skriver bara att du vill ha den å sen är du med ;) bra va ? :* puuuuuussssss

2009-11-12 @ 18:54:47
URL: http://mmirabelle.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svar: Tusen tack du :)

Jätteroligt att du tycker det!

Föresten, bilden i inlägget är underbar. Älskar den!

Kram kram <3

2009-11-12 @ 21:59:53
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0