Godmorgon bloggen!

Jag har haft en dålig uppdaterning den senaste veckan bara för att jag har haft fullt upp med, skolan, tränning, kompisar m.m.
Men denna veckan kommer jag igen!
Igår tävlade jag i Halmstad , spelade A-klass så det gick väll spdär, men jag spelade riktigt bra denna helgen! så är riktigt stolt! :)
Träffade Anton, den killen är verkligen en prick man bara måste älska, så berätta jag att jag hade en blogg och då får jag kommentaren: - alla tjejer bloggar bara för att de vill bli kända.
Men nej så är det inte, eller klart man skulle vilja men jag har iaf bara min blogg för att jag tycker det är skönt att skriva av sig om sina tankar m.m.

Sen när jag kom hem på kvällen så ringer Frida och säger att vi ska på fest, vi åkte till Vallda, men där sög det så vi skulle igentligen åkt till en annan efter det, men nej vi orkade inte.

Antons låt han tjatade om hela helgen förutom sin sträckta rygg.
Så jäkla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0