Jag ska alltid testa mig fram

Alltid när det handlar om hår, så kan jag nästan göra vad som hellst,
vid nyår förra året klippte jag mig jätte kort,
och jag klipper lugg när jag känner för det, problemet är att jag alltid nästan ångrar mig när jag gjort något.
Har nästan testat allt, men jag har aldrig bytt hårfärg.

Så nu hade jag tänkt att kanske bli brunett!
Så trött på min hårfärg.. Ful, och måste alltid blondera min fula blonda utväxt.
Så tänkte testa brunt hår, undra om jag passar i det? :S
Kan ju alltid bli blond igen om jag vill, haha.

Lite frisyrer jag haft:






Sem blev det bara längre, och sen klippte jag mig ..


Nu..


Nu när jag ser bilderna vill jag inte byta... hah
Är rädd att jag inte får tillbaka denna hårfärgen till somarn igen..
Men man måste ju testa sig fram lite i livet? visst?
PUSS





Kommentarer
Postat av: amanda

ja man måste prova nya grejer, vafan händer annars liksom? INGET ALLS:)

2009-12-01 @ 17:54:29
URL: http://mandyhake.blogg.se/
Postat av: linnea

jenny, ditt hår ju as fint :) älskar det blonda, saknar mitt iblnad :(

2009-12-02 @ 08:12:34
URL: http://dinlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

testa brunt, :D

2009-12-03 @ 07:39:17
Postat av: Therese

Klart du ska testa, men jag tror inte att du ska färga det för mörkt...

Annars bara som en liten ide, gör lite olika slingor i håret, som passar in i din naturliga hårfärg, men som ändå ger liv till håret.

Typ lite slingor åt det guldiga hållet, och några som är lite mörkare än din egen färg, och gör tunna och breda... Kan bli skitsnyggt!

Har varit svarthårig, brunett, blond och rödhårig, och har även testat slingor, och det blir supersnyggt och varierat! Kram

2009-12-03 @ 08:09:15
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0