A big big problem

Help me!

Vet inte vad jag ska ta mig till med mitt hår!
Vill ändå ha blont hår , men då måste jag blondera min råttfärgade utväxt, och då kommer det bli helt fail om jag bara ska ta i hårbotten,
och jag vill inte färga håret brunt för då kommer jag aldrig få tillbaka min vanliga färg,
och om jag tonar mitt hår brunt så kommer mitt hår bli orange efter några tvättar typ...

Så ska jag göra lite bruna slingor eller något? bara inte det heller blir helt fel!
HJÄLP!

Vill att mitt hår ska vara sommarblondt och jag brun!



Kommentarer
Postat av: Johanna!

2009-12-06 @ 20:49:31
Postat av: Johanna

Jag var blond och skulle göra bruna slingor för jag inte orkade med min utväxt men ist blev håret grått:s så nu har jag fått färga de helt brunt !!

2009-12-06 @ 20:50:37
Postat av: Mikaela

Svar: Haha. Ni är för roliga. Kul att någon verkligen står och tar kort på dig när du sitter helt ensam och försöker fixa allt :P

2009-12-06 @ 22:11:14
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0